Vábnička na odkazy je pravděpodobně to, co si myslíte.
Dnes se pojem nepoužívá asi kvůli myslivcům, kteří mají něco podobného na lov zvěře
.
Chtělo by to metodický úvod:Je to jako boj kasařů s výrobci trezorů. Vyhledávací robot je celkem hloupý, a nepozná kvalitu obsahu jen podle množství klíčových slov. A tak se řídí tím, co si myslí ostatní, to je počítá zpětné odkazy. A když už jich bylo hodně, tak začal posuzovat jejich kvalitu. A tak se snaží SEO experti hledat skuliny, jak roboty zmást, a roboti ty skuliny časem zase zalepí, a tak dokola.
A vábnička je něco, co kvalitní zpětné odkazy zajistí - jedna z metod linkbuildingu. Například když k e-shopu na oblečení vložíte kompletní tabulky velikostí se vzájemnými převody. Nebo k výpočtu poštovného vložíte kompletní interaktivní ceník balíků pošty a další kurýrních služeb. Ale to jsou iluzorní příklady, tak to nezkoušejte.